27 februari, 2012

Men det ordnade upp sig när huvudvärken kom.

2012.02.27
Måndag.

Måndag. Usch.
Söndagen var ännu mer usch. Vaknade & undrade lite stilla för mig själv varför jag inte mådde sämre.
Antagligen för att jag fortfarande var full. Men det ordnade upp sig när huvudvärken kom.
Rara J gick & köpte en räksallad & en cola åt mig. & nej jag kan fortfarande inte äta pizza eller falafel från lokala pizzerian. Sist jag åt där så åkte jag på en redig magsjuka efter. Jag hade även ätit naturgodis. Det får det också att vända sig i magen på mig.
Anyways, 4 tuggor fick jag i mig innan jag var tvungen att sova igen.
Hej baksmälla.
Så ingen Miadejt för mig. I suck.

Lördagen var fin dock.
Först lite lördagsjobb i vanlig ordning.
På kvällen så blev det lite fest hos P. Jag & 3 pojkar. Han hade gjort jelloshots. Rätt farliga dom där. & goda. Godare än dom vi gjorde i USA iaf. Kan ha vart mängden sprit som diffade lite.
Han hade även gjort en brutalgod potatisgratäng. Han kan han.
Vi lyckades även ta oss ner på stan. Varför vet jag inte. Lönehelg, idiotiskt.
Träffade på Pawee & Andreas vid månen en snabbis. Ingen av oss gick dock in där.
Hamnade på Pitchers med alla småbarn. Fab.
Jag & P gick dock rätt snart. Tror ingen av oss är speciellt förtjust i lönehelgutgång.

Nu känner jag mig rätt mör. 30 min på crostrainer & 30 min löpning på bandet.

Jag hoppas på träningsvärk imorrn!
.

3 kommentarer:

Heiv sa...

Äntligen lite rapporter från min fredagsbusis kompanjon :)

Heiv sa...

Äntligen lite rapporter från min fredagsbusis kompanjon :)

Anna. sa...

Ibland händer det Heiven :D