12 februari, 2012

Regrets and mistakes are memories made.

2012.02.12
Söndag.


Det var ett tag sen. Insåg jag nyss.
Det är inte som att jag haft något att skriva om iallafall.
Året har börjat fantastiskt pissigt iallafall.
Magproblem & magsjuka & djävulskap. Inget intressant alls.
Inga pengar har man haft heller. Sjukavdrag, gymkortsavdrag & julklappar & snart blir det 60-års pressie till far & kattförsäkring. FUNNY!
Ge mig mer pengar ffs. Jag måste till USA igen. Till fiiiinerna!
Ingen träning att tala om heller.
Jag hoppas på att orka dra mig till gymmet idag dock.
Jag behöver springa.
Jag kanske skulle dra mig till ett solarie också för lite ljusterapi. & värme.
Jag hatar verkligen vintern. Äcklig, menlös årstid.
Den sänker mig totalt. Bedrövligt.

Jag har haft en fin helg dock. Iallafall fredagen. Den var superb. Bästa sällskapet, god mat, vin & massa film.
Gårdagen var mest huvudvärkig & seg. & framförallt tråkig.
Jag har dock en snäll inneboende som köper cola & ostbågar åt stackars mig.
Det kan även ha vart han som monterat ihop min nya DVD-hylla & målat i princip hela mitt rum.
Annars hände det magiskt. För jag var knappt inblandad.
Det kan även ha vart han som reducerat mina dricksglas till typ 3 i antalet.

Anyways, lite diskande, kaffedrickande, wordfeudande & Adelelyssning har jag hunnit med idag.
Inväntar besked om det blir något jobbande idag annars ska jag ta mig en promenad tror jag.

.

2 kommentarer:

Elinor sa...

Jag tycker i alla fall att dte ær kul att du skriver, æven om det bara ær om magsjuka.

<3

Sanna Suomela sa...

Hej!
Skulle du vilja prova ett enkelt och roligt jobb?
Sälja Oriflame - kosmetik, hudvård, dofter, kroppsvård och mycket mer? Det finns något för alla - unga som gamla, män som kvinnor! Säg till om du vill ha mer information, har lite erbjudanden du kan få ta del av om du vill bli säljare för Oriflame! Du har en vecka på dig att få 100:- rabatt om du blir medlem och beställer!

Kontakta mig via en kommentar eller på min mail: sannasuomelaa@hotmail.com

Du kan även välja att vara kund hos Oriflame
/ Sanna Suomela Distriktschef Oriflame Eskilstuna