01 mars, 2012

Det är ju där ormarna finns.

2012.03.01
Torsdag.

Idag fick jag frågan om jag kanske gått ner 1 gram eller 2. För jag såg tydligen smal ut.
Vilket jag måste ha gjort igår också då jag fick samma fråga.
Men det har jag inte. Inte sen USA. Då jag gick ner 1 kg. I somras gick jag iofs ner 11 kg.
Fast dom 11 kg smög sig på mig så så mycket vägde jag nog inte många veckor.

Men anyways, det kan ju vara för att det vart vinter & minusgrader på kontoret.
& att det numer är bastukänsla.
Jag har nog bara för lite kläder på mig helt enkelt.
Men glad blev jag.

Så nu måste jag ju gå ner 1 gram eller 7.
Bara för att. & för att jag vill iofs.
Snart sommar. Då ska jag fan inte bada i vassen.

Det är ju där ormarna finns.

ORRRRRRRRRRRRM!.
.

2 kommentarer:

Linn sa...

Bara och gymma på så ska du se att du kan strunta i vassen :)

Anna. sa...

jaaa enligt vågen 2 1/2 kg sen igår...Då satt jag i soffan och åt godis. :D