20 april, 2012

Misär.

2012.04.20
Fredag.



Jag är inte bara deprimerad över att jag inte har en ökenräv, jag är även deprimerad över den usla träningsveckan jag haft.

Iofs har jag mått lite sådär & vart snorig, haft ont i halsen & lite feberkänningar. P har vart dödsförkyld & J har vart på hemligt uppdrag så dom har inte tränat.

I tisdags lyckades jag dra mig till gymmet iallafall & det var en bra träning.
Jag hade dock önskat minst en löptur igår & en idag.
Nu är det dock snöstorm ute. Det gör mig lite bitter.
När jag cyklade hem hade jag motvinds hagel i ansiktet. Det var fantastiskt men gav mig inte direkt en längtan att ta mig ut igen. & gymmet stänger typ nu.

Misär.


1 kommentar:

Elinor sa...

Man har såna veckor ibland. Bara slappa i helgen och kör igen på måndag, man behöver vila =)