15 februari, 2012

Anna good!

2012.02.15
Onsdag.

Halvtid. Woho!

I måndags gick träningen lika fint.
20 min crosstrainer & 30 min på löpbandet.
Körde även lite axlar.

Igår vek jag dock ner mig. Jag hade en fruktansvärd träningsvärk, var astrött & allmänt trött i huvet.
Det bara gick inte.
Men idag var jag på gymmet igen.
30 min crosstrainer & 30 min på löpbandet.
Sen avslutade jag med lite armar & rygg.

Nu är jag mör. Faen vad skönt.
Nu måste jag vänta tills på söndag innan jag får träna igen. Buhu.
Men det kan ju vara bra att vila lite. Sen går ju jag & P på våra rastpromenader. Blir 1 timme sammanlagt så det är väl alltid nått.

Fick även reda på att resan med familjen äntligen är bokad.
Min far fyller 60 år i April dock blev resan uppskjuten till Maj.
Torremolinos i Spanien blev det. Hotellet såg fantastiskt ut. 4+ med all inclusive.
Gym hade dom också.
Ge mig Maj! & sen Oktober fort som sjutton!

Nu ska jag sova lite.
.

2 kommentarer:

Linn sa...

Du jobbar på bra. Ge mig lite motivation.

Anna. sa...

Bit ihop. Gråt lite. Kräks om du måste. En fördel om man är förbannad. Då går det bättre.