20 februari, 2012

Fuckin good workout!

2012.02.20
Måndag

Fuckin´ good workout!
Helt färdig.
1 timme på crosstrainern. Lite axlar & rygg, sen avslutade jag med att idiotspringa på löpbandet i 20 minuter. Sprang så fort så jag blev lite illamående. Tror även att jag svettade ner tjejen på bandet brevid.
Glöh.
Känner dessutom träningsvärken komma smygande. Kramp i vaderna & fötterna har domnat bort.

Men faen vad skönt!


& fantfoten har betett sig ypperligt! ...so far..


Helgen var fin.
Film, bästa sällskapet, god mat, vin & övertidsjobb ( Hello USA! ).
Dessutom fick jag prata med finaste Mia!
I söndags fick jag spel dock!
Dammtorkning, dammsugning, tvättning, diskning, spegelputsning & sen avslutade jag med gym.

Jag tror dock att jag behöver längre helger.
Kan man begära det någonstans?

Idag fick jag även inbjudan till finaste Mimmi´s dop.
Mia & Alex minsta.
Ska bli fint & välbehövligt med lite Miamys. Det var ett tag sen.
Alldeles för länge sen.
Allting blir alltid bättre med lite Mia!
.

Inga kommentarer: