23 februari, 2012

Den andra hade jag tydligen beställt i storlek 46.

2012.02.23
Torsdag.

I går var det en fin dag.
En riktigt fin dag.

Först kom Heba med min semesteransökan för Maj & frågade om jag såg något konstigt.
Då hade jag skrivit fel år.
Jag hade sökt semester för Maj 2010. Inte ens 2011.
Underbart. Det fnissade dom gott åt.

Senare på dagen beställde jag 2 bikinitoppar.
När jag läser bekräftelsen så ser jag att den ena var i storlek 38. Vilket den borde vara i.
Den andra hade jag tydligen beställt i storlek 46. 46!!
TjokkisAnna i farten.
När jag sen mailade dom och bad dom byta i beställningen så fick jag svar efter ca 20 minuter att nej det kunde dom minsann inte, men jag kan ju returnera den.

Underbart.

Nyss försökte grannen öppna min dörr dessutom. Hans nyckel fungerade inte som tur var.
Jävla område man bor i.

.

2 kommentarer:

Linn sa...

Vissa dagar alltså....bara att glömma.

Anna. sa...

Nästan så jag packade ihop & gick hem!