22 februari, 2012

Det var det lätt värt.

2012.02.22
Onsdag.

Bra skit idag. Träningen alltså.
Det fanns till&med ett löpband ledigt.
Uppvärming i 5 minuter sen sprang jag i 10 minuter innan jag fick håll & knät dog.
Men jag lyckades springa 35 minuter totalt och gick i 25 minuter. Över 7,5 km fick jag ihop iaf. & det är väl rätt ok med tanke på mitt möra knä men nä, jättefort sprang jag inte i början.
De sista minuterna idiotsprang jag dock. Wheeee.
Nu är jag helt slut.
Jag sprang så fort så jag har ont i magen. & jag känner träningsvärken komma smygande.

Det var det lätt värt.

Nu jävlar ska vi i form.
Kicki sa iofs att jag såg mager ut idag. Igen. Det var ju snällt men eftersom jag inte gått ner 1 g så tror jag att hon hade dåliga glasögon. Men glad blev jag :D
Snart kanske jag till&med är det.

Nu ska jag dock gå & sova. Så jag orkar jobba. & juste, träna!

.

Inga kommentarer: