05 mars, 2012

Måttligt loj man är nu. Awesome!

2012.03.05
Måndag.

Fyfan vilken skön träning det där var!
Lite CT, lite roddmaskin & lite mage. Sen avslutade jag med en spurt på löpbandet.
Måttligt loj man är nu. Awesome!
Jag förväntar mig träningsvärk imorgon. I armar & mage.
Kommer nästan bli besviken om det inte innfinner sig.

Idag jobbade jag dessutom nattpass ( till kl: 18.15 ), så jag är förvånad att det gick så pass bra som det gjorde.
Hann även äta lite ägg, sallad & tonfisk innan.
Bra mat. Blev inte tung i kroppen eller trött.

Nu längtar jag efter träningen imorrn! Whooo.

Helgen var ok. 4 timmars övertidsjobb & Mimmidop i lördags & i söndags var jag & J på Hässlö SPA & blev ompysslade.
Jag fick ett pressiekort dit i julklapp av han. En ansiktsbehandling. Den var galet skön. Dessutom fick man nyttja relaxavdelningen i 1 timme innan.

& grattis till mig, jag har visst gått ner 3 kg sen förra veckan.

Weee.
.

Inga kommentarer: