07 mars, 2012

Jag krymper!

2012.03.07
Onsdag.

Ihhhh. Jag krymper!
Antingen av ålder eller så börjar träningen ge resultat.

Skapligt nöjd!

& skapligt ont jag har nu. Igår fick sig benen en match. Träningsvärken kryper sakta men säkert sig på.
& armarna. Jag har hittat roddmaskinen.
Jag har även satsat på träningsvärk i magen men den verkar dröja.

Igår vad det dags!
Att pumpa däcken på cykeln efter att ha cyklat på tomma däck hela vinterna.
Det har vart tungt. & bakdäcket var så tomt att jag trodde att det skulle ramla av om jag svängde för skarpt i en kurva.
Nu går det löjligt lätt att cykla. Behöver knappt trampa alls.
Den bara rullar av sig självt.

Vilken grej!
.

2 kommentarer:

Linn sa...

Ska nog testa det där med att pumpa däcken så jag också kan cykla snart.

Anna. sa...

Bland det bästa jag gjort ;)