05 april, 2012

Appletini!

2012.04.05
Torsdag.

Påsk alltså?
Poof så rök hela min ledig helg. Först lockade dom med övertidsersättning + ob.
Sen visade det sig att obtillägget inte var existerande men då insåg vi att vi skulle kunna mosa in 2 dagars övertid & ändå ha helg.
Då blev det för mycket pengar för att säg nej.
Vi är såna jävla h*ror.
Men jag får åka till USA med bästaste så vad gör man inte.

Nu har jag nyss fått träffa finaste Eli igen! & Samar & lite dagliga människor.
Eli var lika fin & bra som vanlig om än lite mindre!
Anyways. Fantastiskt roligt & fan så jag saknat.

Vi upptäckte rätt snart att de hade appletini vilket några av oss skulle ha.
Då tror servitören att dom inte har någon apple sourz. Besvikelse.
Efter ett tag kommer han tillbaka & meddelar att han hade fel, dom hade visst lite.
Fab!
Efter första klunken inser vi att dom nog inte hade någon apple sourz allafall & hade dom någon så användes den fan inte i våra glas.
Någonstans hade jag inbillat mig att det skulle vara tabazcostandard på drinkarna. & spontankom nästan lite bara av det.

BESVIKELSE.


.

Inga kommentarer: