08 april, 2012

Happy B-day sweet!

2012.04.08
Söndag.

Idag är ingen vanlig dag för idag är det bästaste P´s födelsedag!
Ihh. Grattis, grattis, grattis!
Jag smygstartade hans födelsedag igår med att uppvakta han lite hemma hos sig med födelsedagsöl, pressisar, bubbelvin & tårta med ljus!

Jag var mer exalterad över hans födelsedag än vad han var så jag var tvungen att slå på stort. Sen tänkte jag att han skulle få en bra start på födelsedagen om han blev glad redan dagen innan! & glad blev han.

Svårt att inte bli det när man får rulltårta med ljus formade som flygplan i!
Men jag glömde det gröna skräpet! Man måste ju få blommor när man fyller år! Skäms Anna!

Grattis igen finaste du!

Påskafton i övrigt var trevlig. Middag hos bästa farbror & fru.
Jag får tydligen inte plats i bilen längre utan var tvungen att cykla. Sen visade det sig att syster & fisky kom senare för att fisky sov. Fint.
De passade även på att uppvakta far min som fyller 60 år på tisdag. Han & mor smiter till Rumänien ett par dagar på hans födelsedag så det blir ju inget kalas. Vi ska dock fira han ordentligt när vi är i Spanien.
Jag ser dock redan nu en röd tråd i hans presenter.
Men han blev glad så vad gör man inte .
När jag skulle åka hem så försökte jag gratta min far i förskott & önska han en trevlig resa men han var så inne i det han gjorde så han reagerade knappt. Till slut tittar han på mig & säger: Tack Anna. Vi ses på flygplatsen när vi ska till Spanien!
Så I guess att jag får cykla dit också. & att jag inte får något grattis när jag fyller år.
Rooooligt.

Nu ska jag tvätta. Weeeee.

Grattis igen..om jag glömt skriva det innan!
.

Inga kommentarer: