14 april, 2012

Jag prövade dom nyss & dra åt helvete, jag kunde ha båda två!

2012.04.14
Lördag.

Oh happy day.
Jag & P beställde lite kläder från HM. Vi alla vet ju att de har ena riktigt pygméstorlekar.
Men eftersom jag blivit lite mindre så beställde jag byxor & kjol i en storlek mindre än jag haft.
Jag tänkte att jag då hade ytterligare ett mission att uppnå.

Jag prövade dom nyss & dra åt helvete, jag kunde ha båda två!
Weeeee!
Vilket också bevisar att man inte ska stirra sig blind på vågen.
Jag beställde även ett randigt träningslinne som dock var för stort. Så jag får väl ha det hemma då.
Hellre för stort än för litet.
Tror jag måste dra en rejäl repa i garderoben & rensa. Finns mycket jag inte använder. & säkert en del som är för stort.

Vi tog även en promme ner på stan så jag kunde köpa solglasögonen jag kikat på. Blev även ett par pilotisar.
Annars har jag tillbringat dagen med att damma, putsa speglar, dammsuga, torka golv & färga hår.
Nu är det rött igen.

Allt är i sin ordning.
.

Inga kommentarer: