11 april, 2012

Jag menar benen hade jag iallafall inte ont i när jag började träna.

2012.04.11
Onsdag.

Gårdagens träning var rätt seg. Inte tränat sen förra onsdagen. Snudd på 1 vecka då Friskis tydligen hade Påsktider. De stängde pinsamt tidigt om de ens hade öppet.
Uppvärmning på 4 km löpning, sen mosade jag mage & armar. Det kändes redan när jag kom hem att jag hade träningsvärk att vänta, kunde knappt hålla i mobilen när jag kom hem.
& oh så rätt jag hade. Dessutom var det kallt på kontoret. & regn ute. Ynklig hela dagen var jag minsann.

Idag var det träning igen. Om mina farhågor besannas så kommer jag ha en fin dag 2-värk i armarna & en ny färsk i benen.
Jag menar benen hade jag iallafall inte ont i när jag började träna. Nu har jag det. Well, förutom knät som var galet svullet idag.
5 km som uppvärmning. 5 långsamma kilometer dock, tog säkert 15 minuter innan jag orkade öka. Efter det var det mos på mage & ben. Skönt.

Dessutom har jag levt på kräkset ( 90 kcal utblandad med vatten ) varje morgon & efter träning. Då har jag även ätit nått ägg. Efter jobbet har jag festat loss på sallad & tonfisk.
Nu ska jag dock synda & äta en knäckemacka. Med ost!

Faen om inte vågen visar resultat snart.

.

1 kommentar:

Mikke sa...

You go girl! \o/