08 april, 2012

Just another Sunday.

2012.04.08
Söndag.

Jag har ju en såndär magisk kapselmaskin som brygger fantastiskt kaffe. Fort & smidigt. Kanske inte jättetyst men ändå.
Häromdagen fick jag smakprov på ett fairtradekaffe från Löfbergs lila.
Damn them. Det var brutalgott.
& nu var mitt kaffe slut ( igen ).
Så jag klickade hem lite sånt. & det var ju självklart dyrare än det andra.
Men bara med 40 kr så det gjorde inget men sen kom jag på att jag fått en rabattkod på 20% + att frakten var gratis.

Yey. Som hittat.

Igår köpte jag lite smått & gott till iphonen. Lite displayplast, 3 bumpers (rosa, turkos & svart ) & man fick en ritpenna med. Sen köpte jag en dockningsstation & ett par hörlurar. Jag måste även köpa lite mer kosttillskott från gymgrossisten. Sen får jag fan vara färdighandlad.....Förutom en svart kavaj som jag faktiskt måste ha. & ett par byxor. Men sen så.

Nu har jag nästan tvättat klart också. Sen har jag dammtorkat & putsat speglar & ska bara byta lakan.
Rara J var så snäll & dammsög igår så det slipper jag.

Slönt. En dusch på det så är jag redo att släpa ut B-day pojken på en promenad.


Grattis!
.

Inga kommentarer: