21 februari, 2012

Så på det sättet var den ju perfekt.

2012.02.21
Tisdag.


Usel träning idag. Som avrundning på en usel dag I guess.
Så på det sättet var den ju perfekt.

Började med crosstrainer idag med & jag tror att det är där det blir fel.
Mina knän är inte överdrivet imponerad av den.
Igår var dom jättesura & rätt svullna.
Idag hann jag springa i 5 minuter innan jag höll på att rulla omkull för att dom bara vek sig.
Så efter 40 min CT & 5 minuters löpning så gick jag i 25 minuter.
Får hoppas på bättre knän imorrn.

Dagen. Ja. Jag har nog inga kommentarer i övrigt än att den sög & att jag faktiskt kände mig olycklig.
Dessutom är mitt hår fult.
Som pricken över i:et.
& jag verkar inte gå ner 1 gram.

Bitter!
Dessutom släpps Kentbiljetterna på torsdag.
Asbra då jag har sååååååå mycket pengar just nu. Inte.
Har jag inte råd med dom nu så kan ni skjuta av mig.

.

Inga kommentarer: